rezerwuj
Salon Łódź
Salon Warszawa

Regulamin i reklamacje

Regulamin Salonu

  1. Zakup usługi w Salonie oznacza, że Klient nie ma przeciwwskazań zdrowotnych do korzystania z oferowanych usług oraz zapoznał się i akceptuje niniejszy regulamin. Jeżeli Klient nie zgłosi przeciwwskazań zdrowotnych przed wizytą, późniejsze roszczenia nie będą rozpatrywane. Dotyczy to zarówno usług fryzjerskich, jak i kosmetycznych.
  2. PIERWSZA WIZYTA W SALONIE, MOŻLIWA JEST WYŁĄCZNIE PO WYKONANIU WPŁATY ZADATKU
    Zadatek obowiązuje do trzeciej wizyty włącznie
  3. ZADATEK
  4. POTWIERDZENIE WIZYTY
  5. MONITORING
  6. ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA DZIECI
  7. CENY
WAŻNE INFORMACJE
Bardzo ważne jest, aby Klient przychodził na koloryzację z czystymi włosami. Wyjątek stanowi rozjaśnianie globalne, czyli nałożenie preparatu rozjaśniającego na skórę głowy. Wtedy włosy mogą być 2-3 dniowe. W pozostałych przypadkach, jeśli na włosach znajdują się resztki pianki, suchego szamponu, produktów maskujących odrosty lub włosy zostały „przetrzymane” przed wizytą, może to skutkować złym kryciem koloru. Może to prowadzić do szybszego wypłukiwania się koloru, nierównego efektu koloryzacji, a także do niepełnego pokrycia siwych odrostów.

Reklamacje

  1. Klient ma prawo zgłosić reklamację dotyczącą usługi fryzjerskiej nie później niż 10 dni kalendarzowych od jej wykonania. Reklamacje należy składać drogą mailową na adres: salon@royal-hair.pl. Prosimy o opisanie jaki jest powód reklamacji oraz załączenie 2-3 zdjęć.
  2. Do rozpatrzenia reklamacji wymagany jest dowód zakupu, taki jak paragon, wyciąg z konta, faktura lub potwierdzenie wpłaty zadatku.
  3. Salon Royal Hair zastrzega sobie prawo do wezwania Klienta do osobistego stawienia się w salonie w celu przeprowadzenia oględzin włosów. Brak stawiennictwa oznacza odrzucenie reklamacji.
  4. Reklamacje nie obejmują naturalnych zmian koloru wynikających z indywidualnych cech włosa (np. wypłukiwanie koloru w wyniku codziennego mycia, nadmierne przetłuszczanie się włosów).
  5. Reklamacje kosmetyczne dotyczące zmiany koloru, mechanicznych uszkodzeń paznokci (pęknięcie, złamanie paznokcia/żelu, zapowietrzenie) nie będą uwzględniane.
  6. Zmiana oczekiwań Klientki w trakcie lub po zakończeniu usługi nie jest podstawą do reklamacji.
  7. Farbowanie włosów na odcienie platynowe, srebrne, może wymagać dodatkowych sesji i zabiegów, aby osiągnąć pożądany efekt. Takie zabiegi są wykonywane na odpowiedzialność Klienta i reklamacje dotyczące intensywności lub trwałości takich kolorów nie będą rozpatrywane
  8. Salon nie rozpatruje reklamacji dotyczących przedłużanych włosów, które były farbowane samodzielnie, przepinane w innym salonie lub były poddane innym zabiegom chemicznym we własnym zakresie bądź w przypadku używania produktu niezalecanych do pielęgnacji.
  9. Wszystkie reklamacje zostaną rozpatrzone w ciągu 14 dni roboczych od daty ich zgłoszenia.

Rozpatrywanie reklamacji

W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, Klient ma prawo do:

Zasady pielęgnacji po farbowaniu:

Klient jest zobowiązany do przestrzegania zaleceń dotyczących pielęgnacji włosów po farbowaniu.
W szczególności: