Regulamin i reklamacje

  1. Salon zastrzega sobie prawo do zmiany ceny usługi, w zależności od ilości zużytego materiału, poziomu trudności, wymagań odbiorcy. Cennik usług jest dostępny na stronie www.royal-hair.pl. Salon nie ponosi odpowiedzialności za niezapoznanie się przez Klienta z cennikiem.
  2. Zakup usługi w Salonie jest równoznaczny , iż nie ma żadnych przeciwwskazań zdrowotnych do korzystania z usług oferowanych przez Salon oraz, że klient zapoznał się z niniejszym regulaminem i akceptuje jego warunki. Forma słowna jest również akceptowana i jeśli klient nie zgłosi iż istnieją jakieś przeciwskazania, późniejsze roszczenia nie będą brane pod uwagę. Zarówno na kosmetyce jak i na fryzjerstwie.
  3. Reklamacje mogą zostać zgłoszone w trybie 72h od chwili wykonania usługi i tylko osobiście w naszym salonie. Reklamacje mogą dotyczyć tylko i wyłącznie sytuacji, kiedy fryzjer wykona niewłaściwe strzyżenie lub w przypadku koloryzacji, jeżeli kolor w tym czasie zmieni się od momentu opuszczenia salonu bądź włosy będą źle pokryte farbą, koloryzacja spłucze się. Strzyżenia również obowiązuje ten sam czas. Na kosmetyce jeśli manicure hybrydowy, bądź paznokcie żelowe odprysną bądź naturalnie się zapowietrza, hybryda odchodzi od płytki , paznokieć jest nieutwardzony, rozwarstwia się. Uszkodzenia mechaniczne nie będą brane pod uwagę. Przy pozytywnym rozpatrzeniu, klientowi przysługuje prawo do wykonania korekty reklamowanej usługi .
  4. Reklamacje które nie zostaną uwzględnione po wykonaniu usługi to: brak pielęgnacji włosów wg zaleceń fryzjera, stosowanie niewłaściwych kosmetyków, niewłaściwe lub nadmierne używanie narzędzi termicznych t.j. prostownica, lokówka itp., mycie lub nawilżenie włosów w słonej wodzie morskiej, narażenie włosów na silne/nadmierne promieniowanie UV. Zmiana zdania klientka odnośnie oczekiwań. Kolor odbiegający od oczekiwań należy zgłosić niezwłocznie po zakończeniu usługi czyli przed opuszczeniem salonu (niewystarczające rozjaśnienie włosów , bądź zbyt ciemny kolor włosów ). Pęknięte bądź zadarte paznokcie, paznokcie złamane, zmiana koloru paznokci nie są przedmiotem reklamacji.
  5. Informujemy, że obszar zakładu objęty jest monitoringiem.
  6. Monitoring wprowadzono w celu zapewnienia bezpieczeństwa pracowników, klientów i ochrony mienia na podstawie prawnie uzasadnionego interesu realizowanego przez administratora (art. 6 pkt 1 lit. f RODO).
  7. W przypadku złożenia reklamacji za pośrednictwem poczty elektronicznej Salon Royal Hair zastrzega, iż w celu rozpatrzenia reklamacji niezbędna jest wizyta Klienta w Salonie i umożliwienie pracownikom dokonania oględzin włosów.
  8. Rodzic korzystający z usług w salonie Royal Hair mający pod opieką dziecko, ponosi wszelką odpowiedzialność materialną za ewentualne zniszczenia przedmiotów w salonie. Ponadto, rodzic zobowiązuje się do pilnowania dziecka tak, aby nie przeszkadzać innym Klientom oraz nie zaburzać pracy w salonie. W przeciwnym razie Stylista ma prawo odstąpić od wykonania usługi.
  9. Wszystkie ceny nie podlegają negocjacji z pracownikami.
  10. Uznanie reklamacji daje możliwość naprawy usługi reklamowanej nie później niż 10 dni od jej uznania. Salon nie zwraca pieniędzy za wykonanie usługi w ramach reklamacji .

* Umawiając się na wizytę, akceptujesz wyżej wymienione warunki

loading...

Ciasteczka

Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celu świadczenia usługi statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce Prywatności.