Regulamin i reklamacje

    1. Salon zastrzega sobie prawo do zmiany ceny usługi, w zależności od ilości zużytego materiału, poziomu trudności, wymagań odbiorcy. Cennik usług jest dostępny na stronie www.royal-hair.pl. Salon nie ponosi odpowiedzialności za niezapoznanie się przez Klienta z cennikiem.
    1. Zakup usługi w Salonie jest równoznaczny , iż nie ma żadnych przeciwwskazań zdrowotnych do korzystania z usług oferowanych przez Salon oraz, że klient zapoznał się z niniejszym regulaminem i akceptuje jego warunki. Forma słowna jest również akceptowana i jeśli klient nie zgłosi iż istnieją jakieś przeciwskazania, późniejsze roszczenia nie będą brane pod uwagę. Zarówno na kosmetyce jak i na fryzjerstwie.
    1. Reklamacje mogą zostać zgłoszone do 7 dni kalendarzowych od wykonania usługi i tylko osobiście w salonie.
    2. Reklamacje fryzjerskie mogą dotyczyć: niewłaściwie wykonanego strzyżenia, w przypadku koloryzacji, jeżeli kolor zmieni się znacznie od momentu opuszczenia salonu, włosy będą źle pokryte farbą, koloryzacja wypłucze się z włosów bez powodu, a klient nie został o tym poinformowany.  W przypadku przedłużania, złego rozmieszczenia włosów, złego dopasowania włosów do koloryzacji wykonanej w salonie.
    3. Reklamacje kosmetyczne:  jeśli manicure hybrydowy nie utwardzi się bądź naturalnie się zapowietrza, pęknięcie bądź złamanie paznokcia/ żelu, nie jest podstawą do reklamacji. Uszkodzenia mechaniczne nie będą brane pod uwagę. Przy pozytywnym rozpatrzeniu, klientowi przysługuje prawo do wykonania korekty reklamowanej usługi w ustalonym terminie.
    1. Reklamacje które nie zostaną uwzględnione po wykonaniu usługi to: brak pielęgnacji włosów wg zaleceń fryzjera, stosowanie niewłaściwych kosmetyków.
    2. Niewłaściwe lub nadmierne używanie narzędzi termicznych t.j. prostownica, lokówka itp.,
    3. Nadmierna ekspozycja na słońce i wodę morską.
    4. Zmiana zdania klientka odnośnie oczekiwań w trakcie bądź po usłudze. Pęknięte bądź zadarte paznokcie, paznokcie złamane, zmiana koloru paznokci nie są przedmiotem reklamacji.
    5. W przypadku przedłużania nie stosowanie środków przeznaczonych do pielęgnacji włosów przedłużanych, dobranych do włosów przez fryzjera.  Różnica kolorystyczna włosów doczepianych  przy samodzielnym farbowaniu poza salonem, odklejenie sie włosów powyżej dwóch tygodni od wizyty związane z obklejeniem bądź natłuszczeniem taśm w wyniku nieopłukiwania włosów bądź nakładania odżywek przy skórze.
    1. Informujemy, że obszar zakładu objęty jest monitoringiem.
    1. Monitoring wprowadzono w celu zapewnienia bezpieczeństwa pracowników, klientów i ochrony mienia na podstawie prawnie uzasadnionego interesu realizowanego przez administratora (art. 6 pkt 1 lit. f RODO).
    1. W przypadku złożenia reklamacji za pośrednictwem poczty elektronicznej Salon Royal Hair zastrzega, iż w celu rozpatrzenia reklamacji niezbędna jest wizyta Klienta w Salonie i umożliwienie pracownikom dokonania oględzin włosów. Odpowiedz na reklamacje wynosi do 14 dni kalendarzowych od jej złożenia.
    1. Rodzic korzystający z usług w salonie Royal Hair mający pod opieką dziecko, ponosi wszelką odpowiedzialność materialną za ewentualne zniszczenia przedmiotów w salonie. Ponadto, rodzic zobowiązuje się do pilnowania dziecka tak, aby nie przeszkadzać innym Klientom oraz nie zaburzać pracy w salonie. W przeciwnym razie Stylista ma prawo odstąpić od wykonania usługi. Osoby korzystające z pokoju dla dzieci, proszone są przed jego opuszczeniem o pozostawienie porządku.
    • Ceny nie podlegają negocjacji z pracownikami.

Uznanie reklamacji daje możliwość naprawy usługi reklamowanej nie później niż 10 dni od jej uznania. Salon nie zwraca pieniędzy za wykonanie usługi w ramach reklamacji .

* Umawiając się na wizytę, akceptujesz wyżej wymienione warunki

loading...

Ciasteczka

Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celu świadczenia usługi statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce Prywatności.