Regulamin i reklamacje
Regulamin Salonu
-
Zakup usługi w Salonie oznacza, że Klient nie ma przeciwwskazań zdrowotnych do korzystania z oferowanych usług oraz zapoznał się i akceptuje niniejszy regulamin. Jeżeli Klient nie zgłosi przeciwwskazań zdrowotnych przed wizytą, późniejsze roszczenia nie będą rozpatrywane. Dotyczy to zarówno usług fryzjerskich, jak i kosmetycznych.
- PIERWSZA WIZYTA W SALONIE, MOŻLIWA JEST WYŁĄCZNIE PO WYKONANIU WPŁATY ZADATKU
Zadatek obowiązuje do trzeciej wizyty włącznie
- FRYZJERSTWO:
Wizyta do 1h - 50 zł zadatku.
Wizyta powyżej 1h - 150 zł zadatku.
KOSMETYKA:
Dowolna wizyta od 1h - 100 mzł zadatku.
- ZADATEK
-
Zadatek jest obowiązkowy dla nowych klientów do trzeciej wizyty włącznie, a rezerwacja terminu staje się ważna dopiero po jego dokonaniu. W przypadku braku wpłaty zadatku, wizyta zostanie anulowana.
- Na zadatek czekamy 3 od rezerwacji lub otrzymania SMS. Przy wizytach z dnia na dzień akceptujemy wyłącznie przelew ELIXIR. W przypadku braku wpłaty wizyta zostaje anulowana.
- Stali klienci, którzy nie stawią się na wizytę bez wcześniejszego uprzedzenia (min. 48 godzin przed terminem), lub dwukrotnie odwołają bądź przełożą wizytę w terminie krótszym niż 24 godziny przed jej rozpoczęciem, również zostaną zobowiązani do wpłaty zadatku na kolejne wizyty.
- Na wpłatę zadatku czekamy do 2 dni od rezerwacji lub otrzymania SMS. W przypadku wizyt rezerwowanych na kolejny dzień, akceptujemy jedynie przelew ELIXIR.
- Brak wpłaty zadatku skutkuje anulowaniem wizyty.
- Wpłaty można dokonać przelewem bankowym lub gotówką w salonie.
- Kwota zadatku zostaje odjęta od ceny końcowej usługi w dniu wizyty bądź może zostać przesunięta na kolejne wizyty.
- Zadatek przepada w przypadku niestawienia się na wizytę lub odwołania jej później niż 48 godzin przed terminem.
- Zmiana terminu wizyty możliwa jest nie później niż 48 godzin przed umówioną wizytą – w takim przypadku zadatek przechodzi na nowy termin, ale tylko W przypadku rezygnacji z usługi podczas jej trwania, zadatek nie podlega zwrotowi.
- POTWIERDZENIE WIZYTY
- Salon dzwoni do Klientów dzień przed wizytą w celu jej potwierdzenia. W przypadku braku kontaktu wysyłany jest SMS z prośbą o potwierdzenie. Jeśli wizyta nie zostanie potwierdzona, zostaje ona automatycznie anulowana i udostępniona jako "Last Minute" na fanpage’u salonu
- Jeśli wizyta ma odbyć się "jutro", a Klient nie otrzymał powiadomienia, prosimy o pilny kontakt z salonem.
- MONITORING
- Salon jest objęty monitoringiem w celu zapewnienia bezpieczeństwa pracowników, Klientów oraz ochrony mienia. Monitoring wprowadzono na podstawie prawnie uzasadnionego interesu (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
- ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA DZIECI
- Rodzic lub opiekun korzystający z usług salonu, który przebywa z dzieckiem, ponosi odpowiedzialność materialną za ewentualne zniszczenia mienia. Zobowiązuje się także do nadzoru nad dzieckiem w taki sposób, aby nie przeszkadzało innym Klientom oraz nie zakłócało pracy salonu. W przeciwnym razie Stylista ma prawo odmówić wykonania usługi.
- Klienci korzystający z pokoju dla dzieci proszeni są o pozostawienie porządku przed jego opuszczeniem.
- CENY
- Ceny usług w salonie nie podlegają negocjacji. Cena zawiera koszt określonej gramatury, opisanej w cenniku. Dodatkowa gramatura jest wyszczególniona jako nadgramatura.
WAŻNE INFORMACJE
Bardzo ważne jest, aby Klient przychodził na koloryzację z czystymi włosami. Wyjątek stanowi rozjaśnianie globalne, czyli nałożenie preparatu rozjaśniającego na skórę głowy. Wtedy włosy mogą być 2-3 dniowe. W pozostałych przypadkach, jeśli na włosach znajdują się resztki pianki, suchego szamponu, produktów maskujących odrosty lub włosy zostały „przetrzymane” przed wizytą, może to skutkować złym kryciem koloru. Może to prowadzić do szybszego wypłukiwania się koloru, nierównego efektu koloryzacji, a także do niepełnego pokrycia siwych odrostów.
Reklamacje
-
Klient ma prawo zgłosić reklamację dotyczącą usługi fryzjerskiej nie później niż 10 dni kalendarzowych od jej wykonania. Reklamacje należy składać drogą mailową na adres: salon@royal-hair.pl. Prosimy o opisanie jaki jest powód reklamacji oraz załączenie 2-3 zdjęć.
- Do rozpatrzenia reklamacji wymagany jest dowód zakupu, taki jak paragon, wyciąg z konta, faktura lub potwierdzenie wpłaty zadatku.
- Salon Royal Hair zastrzega sobie prawo do wezwania Klienta do osobistego stawienia się w salonie w celu przeprowadzenia oględzin włosów. Brak stawiennictwa oznacza odrzucenie reklamacji.
- Reklamacje nie obejmują naturalnych zmian koloru wynikających z indywidualnych cech włosa (np. wypłukiwanie koloru w wyniku codziennego mycia, nadmierne przetłuszczanie się włosów).
- Reklamacje kosmetyczne dotyczące zmiany koloru, mechanicznych uszkodzeń paznokci (pęknięcie, złamanie paznokcia/żelu, zapowietrzenie) nie będą uwzględniane.
- Zmiana oczekiwań Klientki w trakcie lub po zakończeniu usługi nie jest podstawą do reklamacji.
- Farbowanie włosów na odcienie platynowe, srebrne, może wymagać dodatkowych sesji i zabiegów, aby osiągnąć pożądany efekt. Takie zabiegi są wykonywane na odpowiedzialność Klienta i reklamacje dotyczące intensywności lub trwałości takich kolorów nie będą rozpatrywane
- Salon nie rozpatruje reklamacji dotyczących przedłużanych włosów, które były farbowane samodzielnie, przepinane w innym salonie lub były poddane innym zabiegom chemicznym we własnym zakresie bądź w przypadku używania produktu niezalecanych do pielęgnacji.
- Wszystkie reklamacje zostaną rozpatrzone w ciągu 14 dni roboczych od daty ich zgłoszenia.
Rozpatrywanie reklamacji
W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, Klient ma prawo do:
- Poprawy koloru włosów przez tego samego stylistę lub innego pracownika salonu w terminie ustalonym wspólnie z Klientem.
- W szczególnych przypadkach, jeśli poprawa koloru nie jest możliwa z powodu stanu włosów, który przy próbie poprawy mógłby ulec uszkodzeniu, Salon może zaproponować częściowy zwrot kosztów usługi. Zwrot kosztów zostanie pomniejszony o zużycie materiału oraz czas pracy salonu zgodnie z obowiązującym cennikiem. Salon nie zwraca pełnej kwoty za wykonaną usługę, nawet w przypadku uznania reklamacji.
Zasady pielęgnacji po farbowaniu:
Klient jest zobowiązany do przestrzegania zaleceń dotyczących pielęgnacji włosów po farbowaniu.
W szczególności:
- Stosowanie odpowiednich kosmetyków do włosów farbowanych.
- Unikanie mycia włosów bezpośrednio po farbowaniu przez co najmniej 48 godzin.
- Ochrona włosów przed nadmiernym ciepłem oraz promieniowaniem UV